یزدفردا:معاون سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برخی با ارتباط با هنرپیشه‌ها به دنبال رای‌آوری هستند

ناصر دهقان در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرهای مازندران با اشاره به وجود جریان‌های سیاسی در انتخابات پیش‌رو در کشور یادآور شد:‌ در کشور چهار جریان وجود دارد که جریان اصولگرایی به عنوان یکی از این جریان‌ها در دو طیف جدید و قدیم در آن فعالیت می‌کنند.


این کارشناس سیاسی با اعلام اینکه در اصلاح‌طلبان نیز دو گروه وجود دارد، افزود: گروهی از اصلاح‌طلبان هستند که گفتمان جمهوری اسلامی را قبول ندارند ولی ولایت‌فقیه و رهبری را قبول دارند.


معاون سیاسی وزارت دفاع اظهار داشت: اما طیف دوم به دنبال نظام مشروطه نیستند و تنها به دنبال ایجاد یک نظام سکولار هستند و اینها همانی هستند که گروه رقاصان و خوانندگان خارجی در پشت آنها قرار دارد.


دهقان با اشاره به وجود جریان انحرافی در کشور تصریح کرد: این جریان در کشور خود را اصولگرا می‌داند در حالی که این گروه یک نو اصولگرایی ایجاد کرده ‌است.


وی با اشاره به اینکه برخی جریان‌های سیاسی در کشور با پرداخت پول و رانت‌های سیاسی سعی در ورود به جریان‌های اقتصادی دارند، اظهار داشت: این‌ها همان گروه‌هایی هستند که با برقراری ارتباط با هنرپیشه‌ها و بازیگران سینما به دنبال رای‌آوری هستند.


معاون سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: این گروه تصور می‌کنند از 24 میلیون رایی که برای دولت به دست آمد تنها 4 میلیون رای از آن بچه حزب‌اللهی‌هاست و می‌گویند رای این گروه ارزش زیادی ندارد.


دهقان اظهار داشت: این گروه با برقراری رابطه‌های اقتصادی و سینمایی به دنبال 20 میلیون دیگر هستند تا از آن در انتخابات آینده استفاده کنند.


معاون سیاسی وزارت دفاع و نیروهای مسلح با اشاره به برنامه‌های جریان انحرافی در کشور یادآور شد: تصور این گروه این است که با به دست آوردن کرسی‌های مجلس کارشان برای ریاست ‌جمهوری راحت‌تر می‌شود.


وی با اعلام اینکه اینکه برخی جریان‌ها در کشور به وجود گروهی از اصلاح‌طلبان باز می‌گردد که در انتخابات‌ سال‌های گذشته شکست خورده و آبروی سیاسی آنها ریخته است، افزود: این گروه در انتخابات آینده به دنبال بازیابی حیثیت از دست رفته خود هستند و تصورشان این است که در انتخابات پیش رو می‌توانند این لکه را پاک کنند.


دهقان اظهار داشت: امیدواریم جریانی در کشور پایدار بماند که بزرگ‌ترین میراث امام راحل یعنی ولایت‌فقیه را حفظ کند.


وی گفت: برخی از این جریان‌های سیاسی می‌گویند ما از یاران امام هستیم ولی با ولایت‌فقیه مشکل داریم.


دهقان ادامه داد: مگر می‌شود کسی پیرو امام راحل باشد ولی ولایت‌فقیه را قبول نداشته باشد.

معاون وزیر دفاع ابراز امیدواری کرد جریانی در انتخابات آینده مجلس حضور پیدا کند که در راستای اهداف نظام گام بردارد.


در این جلسه به پرسش‌های سیاسی حاضران در جلسه پاسخ داده شد.

منبع:  فارس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا